Instal·lacions

Amb més de 2000 m² d’instal•lacions, i ubicat a bell mig de Capellades, la Fundació Consorts Guasch ofereix unes condicions de vida de qualitat amb instal•lacions acollidores: llum, vegetació, espais múltiples i amples, terrasses amb sol, vistes a la muntanya,…

Es tracta d’un edifici de 5 plantes amb un jardí exterior.

Les Habitacions

La Fundació Consorts Guasch ofereix una capacitat de 83 llits ubicats en les plantes 0, 1, 2 i 3:

• 11 habitacions individuals
  • 36 habitacions dobles

Totes les habitacions estan equipades amb bany adaptat, sistema de timbres, televisors, finestres exteriors en les plantes 0 i 3 i balcons en les plantes 1 i 2.

El Jardí

El jardí és un espai ampli i verd que inspira tranquil·litat i descans. S’utilitza per a la realització d’algunes activitats del programa setmanal, per celebracions i per visites de familiars.

Les persones usuàries poden fer ús de l’espai, lliurement, si la seva autonomia ho permet, convertint-se en un espai més de convivència.

Els Espais per Viure

• Cuina pròpia
  • Un menjador
  • 3 sales polivalents que poden fer de menjador i per la realització d’activitats